مجله زنان

مجله الکترونیک بانوان و دختران

مجله زنان

مجله الکترونیک بانوان و دختران

دسر شیک و بسیارآسان «پاناکوتای انار» - شیرینی فروشی

دسر شیک و بسیارآسان «پاناکوتای انار»
ترجمه و ارسالی از  : « شادی زهره وندی »

مواد لازم :
 ژله انار  
ژله بی رنگ (آلوئه ورا)
انار دون شده
بستنی وانیلی
آب جوش
طرز تهیه :
ابتدا انار هارو دون کنید ، ظرف موردنظرتون را انتخاب کنید و به صورت مورب قرار بدید و کمی از انار هارو توش بریزید .میتونید توی ظرفی کمی نمک ، شکر یا برنج بریزید و لیوانتونو توی اون کج کنید بعد انار بریزید اینطوری تکون نمی خوره .
(شیرینی فروشی | آموزش آشپزی و شیرینی پزی)
یک لیوان آب جوش را توی ژله بریزید تا حل بشه بذارید کمی خنک شه بعد روی انار ها قاشق قاشق بریزید ، تا کمی نزدیک لبه لیوان و بگذارید تو یخچال تا ببنده ۱ ساعت کافیه .
ژله آلوئه را با نیم لیوان آب جوش حل کنید در این فاصله بستنی را در دمای اتاق قرار بدید تا نرم بشه و سپس با ژله آلوئه ورا مخلوط کنید تا ژله، رنگ سفید به خودش بگیره وقتی کمی خنک شد قاشق قاشق روی ژله بسته شده اضافه کنید تا لیوان ها پر بشه و در نهایت می گذاریم ۲ ساعت تو یخچال بمونه...
روی دسر رو با دونه های انار میتونید تزیین کنید.

کتاب عکاسی از محصول برای تبلیغات - فرشید خیرآبادی

کتاب «عکاسی از محصول برای تبلیغات» با تاکید بر تجارت الکترونیک و کاربرد عکس در سایت های اینترنتی، کلکسیونی از عکس ها را گرد آوری کرده است که روی سایت ها به دلایل گوناگون قرار می گیرند.

عکس ها به جز نمایش دادن وظیفه انگیختن هیجان و افزایش تمایل به بازدید و خرید و یا ماندن در سایت را بر دوش می کشند.

گفتنی ست، در عکاسی تجاری انتقال پیام تولید کننده و یا ارائه کننده بسیار مهم است و برانگیختن شوق خریدار و نیز کشش به سمت «برند» یا مارک تجاری که آهنگ مطرح کردن آنرا داریم، مهم و از وظایف عکس و عکاس است.

این کتاب در کتابخوان های فیدیبو، طاقچه، کتابراه، کتاب سبز، مانا کتاب، آویژه و .... بصورت رایگان قابل خواندن و دانلود است.

مشخصات کتاب:

عنوان : عکاسی از محصول برای تبلیغات با تاکید بر تجارت الکترونیک

مولف : فرشید خیر آبادی

شابک : 978-600-04-0862-6

ناشر : نشر فرشید پرس

موضوع : عکاسی  تبلیغاتی  - عکاسی بازرگانی الکترونیکی

تعداد صفحات: 83

قیمت : رایگان

کتاب شاعرانه نگاه کن - فرشید خیرآبادی

«شاعرانه نگاه کن!»

به هر چیز، به هر چه .

از هیچ، چیزها دیدن؛ آنچه نادیدنى ست، زیبا دیدن.

بسان «هایکو» و منطق «ذن» ، بسان کوتاهى و لذت؛ بسان گذر از تاریکى به درخشش. چه با دوربین موبایل؛ چه با دوربین من. مى توان هنرمند عکاس بود وُ شاعرانه نگاه کرد.

فرتور برداری، هنری ست با ژانرهای گونه گون و من آن را جدای از عکاسی تجاری می دانم؛ هرچند در گونه تجاری آن نیز خوب است ویژگی ها و تکنیک های هنری رعایت شود، اما این « گونه » خود ویژگی هایی مخصوص به خود را دارد. در فرتور برداری هنری به جزییات سخت افزاری کار با دوربین وُ رنگ وُ نور وُ کامپوزیشن بسنده نخواهد شد و آن چیزهای دیگر شاعرانه نیز به میان می آید و آن چیزهای دیگر است که هنر می آفریند؛ شاعرانه .

این کتاب در کتابخوان های فیدیبو، طاقچه، کتابراه، کتاب سبز، مانا کتاب، آویژه و .... بصورت رایگان قابل خواندن و دانلود است.

 

مشخصات کتاب :

عنوان : شاعرانه نگاه کن!

مولف : فرشید خیرآبادی

شابک : 978-600-04-1152-7

ناشر : نشر فرشید پرس

موضوع : عکاسى  هنرى

صفحات : 141 صفحه

قیمت : رایگان

کتاب درخت وهم- سروده ی فرشید خیرآبادی

کتاب شعر «درخت وهم» با ساختار شعر آزاد، به سبکی پرداخته که فرم، نرم و ساختار در آن شکسته شده و وام دار ساختار کهن حتی نیمایی نیست. از کومه ی شاملو نیز کوچ کرده و از پست مدرنیزم عبور کرده و به شعر آزاد رسیده است.

در این کتاب شعر، واژگان مفهوم واژه نامه ای خود را رها می کنند و معنای جدید می گیرند. دستور زبان می شکند و گاه در هم می پاشد. چند معنایی و بی معنایی حادث می شود و « حضور مخاطب هنر به عنوان رکن سوم اثر حلول می کند.»

این کتاب با بیش از نیم میلیون بار به صورت الکترونیکی روی اینترنت باز نشر شده است. و روی کتابخوان های آمازون، فیدیبو، طاقچه، کتابراه و کتاب سبز و... در دسترس همگان است.

مشخصات کتاب:

عنوان کتاب : درخت وهم

نویسنده : فرشید خیرآبادی

شابکISBN)      ) :4-9512-04-964-978

ناشر: نشر فرشیدپرس

تعداد صفحات : 69 صفحه

قیمت : رایگان